O tom, že všetko, čo sa odohráva v našom živote, nie je náhodné, som už len ja tu popísala veľa. Ani to, čo sa odohralo vo vašom živote doteraz, nebola náhoda. Náhodné nie je ani to, aké vzťahy prežívame a ako prebiehajú. Nachádza sa v nás určitá sila a tá je príčinou všetkého, čo sa v našom živote udeje. Dostala sa mi opäť do rúk veľmi zaujímavá kniha – a myslím si, že väčšina z vás o nej už aspoň počula. Napísal ju Reudiger Schache a nazval ju Tajomstvo príťažlivosti sŕdc. Je to, aspoň podľa mňa, a nie je to len rovnakou väzbou knihy, pokračovanie knihy The Secret – Tajomstvo od Rhondy Byrneovej. Zaujalo ma tam veľa vecí a nedá mi, nenapísať niektoré aj vám.

  • Každého človeka, ktorý túži po vašej blízkosti, priťahuje to, čo je vo vás jedinečné.
  • Každý kontakt s iným človekom má zmysel:

– posilňuje existujúce

– dopĺňa chýbajúce

– pomáha rozvíjať sa spolu s niekým odlišným

– umožňuje spoznávať samého seba

  • Čo cítite a ako sa cítite, určuje vaše vyžarovanie. Priťahuje k vám ľudí, ktorí hľadajú práve toto. Hoci aj z iných dôvodov.
  • Vaša príťažlivosť pôsobí štyrmi spôsobmi: priťahuje rovnaké, protichodné, odmietnuté alebo “zázrak”.
  • Každý pocit a myšlienka, ktorou niečo alebo niekoho odmietate či posudzujete, spôsobuje, že práve to váš magnetizmus o to silnejšie priťahuje.
  • “Život nie je problém, ktorý treba riešiť, ale skutočnosť, ktorú treba zažiť.” (Budha)
  • “Nezabudni, že najlepší vzťah je ten, v ktorom sa vaša láska zaobíde bez potreby toho druhého”. (Tenzin Gaytso – 14. dalajláma)
  • Rozhodnite sa pre určitý životný pocit, nie pre určité správanie.
  • “Kvapka lásky je viac, ako oceán porozumenia”. (Blaise Pascal, francúzsky matematik, fyzik a filozof)
  • “Intuitívne zmýšľanie je posvätným darom a racionálne zmýšľanie je verným služobníkom. Vytvorili sme spoločnosť, ktorá uctieva služobníka a na dar zabúda”. (Albert Einstein)
  • “Čo mi povieš, to zabudnem. Čo mi ukážeš, na to si spomeniem. Čo ma necháš robiť, tomu rozumiem”. (Konfucius)
  • “Nestačí len vedieť, musíme to aj použiť. Nestačí len chcieť, musíme to aj urobiť”. (Johann Wolfgang von Goethe)

     


