Prichádzajú mi maily so žiadosťou o pomoc, z ktorých mi vážne chodí mráz po chrbáte. Pýtam sa samej seba, kam až  sú schopní zájsť niektorí  – “ezoterici”.  Mám pocit, ako keby naozaj chceli v ľuďoch vyvolávať len strach, obavy, negatívne pocity. Narozprávajú človeku, kto všetko sa do nich prevtelil, čo všetko majú na sebe nalepené a aká prudko ťažká je ich karma a neviem čo všetko. A ľudia, ktorí nie sú v tejto oblasti doma, dostanú podobnými informáciami “elektrošoky” a premýšľajú a kombinujú a nevedia sa v tom vyznať, vyrábajú si katastrofické scenáre a začínajú pochybovať sami o sebe, niekedy aj o svojom zdravom rozume. Posledný prípad mám ani nie 18 ročné dievča, ktoré malo podľa ezoterikov (navštívila ich viac), na sebe a v sebe už asi všetko možné, čo táto oblasť ponúka. Dievča je deprimované, dezorientované, vydesené, bola jej vraj diagnostikovaná sociálna fóbia. Pochybuje sama o sebe. Pritom ani jedno z toho, čo jej bolo povedané,  vôbec nie je pravda. 

Poviem vám, z toho mi je naozaj veľmi smutno. Takto to nemá a nesmie fungovať. Ako správne uviedol Devalon, je dobré naozaj si zistiť, ako pracuje ten ktorý ezoterik alebo liečiteľ. Veľmi preto všetkým, ktorí takúto pomoc chcú vyhľadať, držím palce pri správnom výbere. Ezoterik má človeka naviesť na správnu cestu, pomôcť mu zorientovať sa, pochopiť určité súvislosti, a pod., ale určite nie desiť a zavádzať. 

Krásne o tom napísala Arin na FB v tomto článku. Ďakujem Arin! 

Nech máte krásne dni, milovaní moji, užívajte si krásnu jeseň. Posielam Vám objatie.

S láskou Inka

