Ahoj, tady je Doreen a toto je váš týdenní karetní výklad pro týden od 15. do 21. října. Momentálně jsem na cestách, takže jsem si zavolala archanděla Michaela, aby mě při nich doprovázel. Také ho volám svým přátelům, když cestují. A dnes ho zavolám, aby nám pomohl získat perspektivu v tom, o co půjde následující týden u nás i ve světě, v němž žijeme. Vyberu tedy tři karty, velmi intuitivně, karty, které mají vyjít, vždy vyvstanou. Pojďme se podívat, co nám archanděl Michael řekne k následujícímu týdnu.

Minulý týden se týkal především vztahů a konání zásadních změn v nich. Archanděl říká, že se nyní kvůli nim cítíte zranitelní. Kartou je „Váš domov chrání andělé“. Co to znamená konkrétně pro vás – že změny, které děláte, je bezpečné udělat. Poukazuje také na obrázek, je to jako kdybyste opouštěli svůj domov, opouštíte něco, co již znáte. Možná se někteří z vás stěhují a doslova odcházejí z domova. Karta říká, že je pro vás bezpečné to udělat, nebo cestovat, je pro vás bezpečné vykročit do neznáma, i když nevíte, co vás čeká a kam vlastně jdete.
Modlitba pro tuto část týdne je: „Archanděli Michaeli, děkuji ti, že dohlížíš na můj dům a jeho obyvatele. Prosím, abys postavil strážného anděla do každého okna a dveří a zajistil tak jejich bezpečnost. Děkuji ti za pomoc ve finančních záležitostech, díky níž mohu bez problémů zaplatit nájem, daně nebo hypotéku.“

Zde se dostáváme ke středu týdne. Zkoumej své možnosti. Takže, nejprve vykonáme potřebné změny, a potom budeme řešit, co dál. Je to karta, na které (stejně jako v každé mé karetní sadě) je vyobrazený jednorožec, neboť jednorožci pročišťují energii v pozemském životě. Je to nádherný obrázek, který ukazuje, že stejně jako anděl na jednorožci, jste velmi silní a máte na to, vyjít ven a zkusit něco nového, hledat něco nového a skutečně se porozhlédnout, jaké všechny možnosti máte. Nemusíte všechno dělat stále stejně, podle stejného starého vzoru, máte tolik možností! A střed tohoto týdne je čas na to, abyste je prozkoumali.
I když jste zaneprázdnění a vytížení, protože na něčem pracujete, můžete se tím zabývat třeba skrze internet, skrze modlitby nebo meditace, skrze pohlédnutí do svého nitra, odborníky… je mnoho cest, jak získat potřebné informace.
Modlitba pro střed týdne je: „Milý Bože, děkuji ti za tvoji moudrost a lásku, děkuji, že mi pomáháš vidět, pochopit a zhodnotit všechny moje možnosti. Prosím, veď mě tou nejlepší cestou ke zdraví, štěstí a smyslu svého života.“

Podívejme se na kartu na víkend… Ach, máme tady poničenou kartu. Ale je to velmi důležité, protože tato karta říká „Je načase opustit nezdravou situaci“. Nemůžu sice přečíst, co na kartě je, já to dostala jako zprávu, ale to není důležité, protože tato karta vás jen ujišťuje o tom, že změny, které děláte, jsou správné. Ať už opouštíte nějaký vztah nebo se třeba stěhujete z domu, je to pro vás správné udělat.
Modlitba na této kartě je z části poničená, ale pojďme se prostě pomodlit: „Archanděli Michaeli, pomoz mi prosím cítit se bezpečně a jistě, mít důvěru a cítit se podporován/a, když dělám tyto změny ve svém životě. Pomoz mi také udělat to, co potřebuji, abych se mohl/a zaměřit na zdravější možnosti pro sebe samého/samou. Děkuji ti, že mohu slyšet tvůj hlas čistě a nahlas, a že mi dodáváš odvahu dělat zdravé změny v mém životě. Tak se staň.“

Pamatujte, že jsme tady pro vás, můžete se kdykoli ozvat na facebookové stránce Doreen Virtue Official Fan Page, kde je 24 hodin denně mnoho pomocníků světla a pozemských andělů, a i já si projdu otázky a budu na ně odpovídat.

Posílám vám mnoho lásky, andělských požehnání a Aloha!

* * *

zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=2P_ejivkYX0&
přeložila: Magda Techetová

