Práve dnes som čítala na nete článok o tom, čo je dosť častou témou novinárov a to sú cigáni. Zamýšľala som sa nad tým, že správanie tejto skupiny ľudí je naozaj šikana voči ľuďom, ktorí žijú svoj život poctivo. Na druhej strane je tu aj svojim spôsobom šikana politikov, ktorí s tým nechcú nič urobiť. Premýšľala som, ako sa tomuto dá zabrániť naozaj raz a navždy. Na to som našla článok od Doreen Virtue presne na túto tému . Modlitba, ktorá je na konci článku na mňa zapôsobila ako vlna tsunami, toľko sily som z nej pocítila. Skúsme preto povedať si ju aspoň raz denne. 

Modlitba proti tyranom a šikanovaniu v akejkoľvek podobe:

„Drahý Bože, prosím, dej nám odvahu a sílu, abychom se postavili tyranům a řekli „Dost!“ Pomoz nám být jako David, který přemohl Goliáše svou duchovní silou. Pomoz nám být stateční, pravdiví k sobě samým, a silní. Prosím, veď nás jasně k tomu, jak máme vyvážit a léčit planetu ve jménu spravedlnosti. Děkuji ti, že ochraňuješ všechny jemné, citlivé a srdečné lidi a zvířata na tomto světě. Amen.“

