prevziaťRok 2012 – toľko všetkého bolo o ňom popísané! Hlavne o dátume 21.12.2012. Až mi to pripadalo ako nejaký megahit v rádii, ktorý sa vám na začiatku síce páči,  ale  nekonečným púšťaním dokola a dokola sa vám sprotiví. Tu však išlo aj o niečo iné  –  o manipuláciu a dezinformácie. Vždy to tak bolo a aj do budúcna  sa vždy nájde niekto, kto veci podobné bude ľudstvu podsúvať a bude sa snažiť ovplyvniť ich konanie a myslenie. Prišlo však aj veľa zaujímavých, poučných informácií.  Čas ukáže, či sme zmúdreli. 

Rok 2012  – vnímam veľmi pozitívne, dokonca s veľkým, príjemným vnútorným chvením. A to preto, lebo energie, ktoré tu boli a sú, naozaj veľa ľudí donútili premýšľať o sebe samých. Úžasné!!!!!  Osobne som sa na blogu nejak zvlášť nevenovala tomuto všetkému, iba ak som našla nejaký článok, ktorý sa stotožňoval s mojimi pocitmi, posunula som ho smerom k vám. Je pravda, že som dostala aj maily o tom, že som tu v ostatnom čase nedávala veľa článkov – áno, súhlasím. Venovala som sa osobným rozhovorom, štúdiu, sebe samej, blízkym. Začala som písať knihu, vytvorila som stránku aj na Facebooku. Okrem toho som vykonávala samozrejme aj svoju prácu.  Keďže tento blog si úplne celý spravujem sama, nie vždy je čas na všetko.  Nechcem sa však týmto ospravedlňovať. Len nedávam sem príspevky len preto, aby boli.

Takže aký bol pre mňa vlastne rok 2012? Úžasný, úžasný a znova úžasný. Napriek niektorým situáciám naozaj taký bol, pretože aj tie ma posunuli znova dopredu. Stretla som opäť veľmi veľa príjemných a  milých ľudí. A to je pre mňa nádherné znamenie, že všetko ide tak, ako má. Že láskavosť, úcta, pokora, spokojnosť – nezostanú len ako cudzie slová v slovníku.  Prišlo ku mne  tiež veľké množstvo zaujímavých informácií, ktoré môžem využiť vo svojej práci a v živote.

Ďakujem preto tomuto magickému roku a všetkým, ktorí v ňom boli pri mne, aj keď iba na chvíľu. Ďakujem všetkým mojim klientom za dôveru, priateľom za ich úprimné priateľstvo, blízkym za ich blízkosť srdca a porozumenie. Tým, ktorí mi nepriali, ďakujem za to, že posilnili moju vieru a dôveru v seba samú.

Moji milovaní, všetkým vám z celého srdca a úprimne želám v nastávajúcom roku, aby sa vaše sny a túžby stali skutočnosťou, aby vám úsmev na perách nikdy nevyhasol, lebo je najlepším liekom na starosti a bolesti. Nech láska, porozumenie a šťastie sú vašimi sprievodcami vo vašom každodennom živote. Ďakujem vám, že ste. Mám vás veľmi rada. ♥

