V ostatnom čase sa zaboerám otázkou, kam smerujú súčasné médiá. Kedy si uvedomia, akú silu majú a čo všetko spôsobujú a môžu spôsobiť. Naozaj nemám dobrý pocit z toho, čím sú ľudia – ich čitatelia a poslucháči “kŕmení”. Bohužiaľ dobrovoľne. Osobne som žiadne správy v telke nepozerala približne 4 roky, na nete si nájdem iba tie informácie, ktoré si chcem prečítať, ktoré ma informujú o niečom zaujímavom a pre mňa užitočnom. Tak isto je to aj s telkou. Bohužiaľ mi tieto informácie dokážu poskytnúť len niektoré zahraničné televízie. Ale čo už. No a pri tomto premýšľaní a mojom neúnavnom hľadaní som dnes našla video, ktoré práve o tomto hovorí. Je naozaj dobré zamyslieť sa a prehodnotiť, čo všetko chcete, aby vaše telo prijímalo. Aké informácie k sebe pustíte, pretože či si to uvedomujete alebo nie, je to tiež vaša energia. Pri prijímaní pozitívnych, užitočných informácií sa vaše telo naladí na pre vás užitočnú energiu a naopak. 

