imagesStále a dokola sa ma chytá pocit, že mám informácie, ktoré ku mne prišli za ostatné obdobie, posúvať smerom k vám. Možno preto, lebo sú úžasné, zaujímavé a môžu vám poskytnúť odpovede na veľa vašich otázok

  • prečo sa mi nedarí vo vzťahu
  • prečo sa mi nedarí nájsť partnera
  • prečo nemôžem nájsť prácu alebo v práci sa mi nedarí
  • návod, ako zistím, podstatu môjho problému

Sama som užasnutá, sama som plná dojmov a prekvapená! 

Preto sa chcem podeliť aj s vami. 

Termíny stretnutí:

22. júna 2013   od 10.00 – 15:00 hod.

29. júna 2013   od 10:00 – 15:00 hod.

Stretnutia sa budú konať v Prešove.

Na tieto stretnutia sa teším veľmi, veľmi, veľmi, lebo sú to infošky naozaj zaujímavé. 

Kontakt: 0917 887 814  alebo mail tichemiesto777@gmail.com

s láskou ♥                      Inka

