Dnes mi prišiel mail so žiadosťou o uverejnenie na blogu:

Dobrý deň, pani Inka, chcem vás poprosiť o uverejnenie môjho mailu na Vašom blogu, aby ľudia vedeli, aké veci sa dejú a aby si dávali pozor na ľudí, ktorí svoju prácu neberú ako poslanie. 

Chcela by som sa s Vami a s ostatnými ľuďmi podeliť , o žiaľ, moje zlé  skúsenosti s tzv. liečiteľmi ako je p.Bukai z Bratislavy, ktorý  láka od Vás nielen peniaze, ale dokonca aj zlato na umývanie rúk, ako to robili kedysi králi. Najprv chce 120 € a keď tam prídete, tak Vám vysvetlí, prečo musíte dať 400 €. Zaplatíte  teda 400 € a keď si chcete telefonicky dohodnúť stretnutie, tak vám povie, že mala by ste dať  zlato, on ho vraj kupuje lacnejšie. Peniaze mu máte poslať na účet a to zlato alebo nejaké  kúsky zlata dostanete potom naspäť. Keď som sa neozývala, lebo sa mi to celé  nezdalo,  tak mi volal prečo som ticho a keďže nič nerobil,  čo som chcela, tak mi vráti peniaze.  Poďakovala som sa mu za  seriózne jednanie a on na mňa spustil, že žiadne seriózne jednanie nebude, lebo on aj tak z  tých peňazí nič nemá, sú to peniaze pre nejakého Diimitrija a babku, čo mu pomáha.  A že keď sa viac neozvem, budem do konca môjho života trpieť. Čo ma dosť vydesilo.

Na ďalší  deň som otvorila Facebook a tam som sa dočítala, ak Vám niekto porobí, pán Roland  z Nitry to vie napraviť. Keďže som bola naozaj veľmi vydesená, pána Rolanda som oslovila a poprosila o pomoc. Povedal, že to vie odrobiť,  ale že keď Bukaiovi som dala 400 €, tak on,  aby mohol odrobiť,  potrebuje raz toľko navrch,  čiže 800 €. K tomu dodal, že na odrobenie máte už len 10hod.a musíite hneď k nemu prísť, lebo zostanete  na vozíčku. No a pohroma je na svete! Vy sa bojite o rodinu a oni sa odvolávajú na to,  ako veria v Boha a Pannu Máriu.  Chytám sa za hlavu,  do čoho som sa to namočila a behala, zo strachu o rodinu, ako divá zver po byte.

Na záver by som chcela povedať, že sú  aj rozumní liečitelia,  ktorí  nepotrebujú 400 €, nepotrebujú vás zastrašovať a desiť, stačí im napríklad aj 40 € za ich čas a energiu  a s rozvahou a kľudom celú  situáciu rozoberú a vyliečia Vás určite na duši i duchu………. a preto som sa rozhodla napísať práve na tento blog. Pozorný čitateľ vie, prečo. 

Svoje meno neuvediem. Tak som poprosila pani Inku. Ďakujem za pochopenie. Želám vám všetkým, aby ste zo zúfalstva nerobili zúfalé činy. 

