Nemala som možnosť pozrieť si cez vianočné sviatky film “Rozhovory s Bohom”, tak som si ho stiahla z netu…….odporúčam pozrieť…..možno práve dnes………

“Namiesto toho, aby ste sa trápili nad tým, čo si o vás ľudia myslia, sústreďte sa na to, čo si vy myslíte sami o sebe…”

“Ak má Boh pre nás posolstvo, to najdôležitejšie, čo by nám chcel všetkým oznámiť, a mali by ste ho stručne formulovať, ako by znelo?” – “Môžem ho vtesnať do štyroch slov – VOBEC STE MA NEPOCHOPILI”.

“Boh neoddeľuje materiálny blahobyt od duchovnosti. V skutočnosti kráčajú ruka v ruke. Nezdá sa vám čudné, že bez mihnutia oka zaplatia trénerovi 5 miliónov za sezónu alebo hercovi 10 miliónov za film, ale akosi automaticky spájame predstavu duševnej práce s chudobou, celibátom a striedmosťou a najlepšie súčasne, však? Neviem, ako vy, ale ja si nespomínam, že by som za to hlasoval. Predstavte si svet, kde sa najviac platí tým, ktorí nám dávajú najväčšie dary – učiteľom, sestrám, hasičom, policajtom, spisovateľom – matkám -, ľuďom, ktorí nás spájajú a nie rozdeľujú alebo sužujú. Predstavte si taký svet. A môže sa to zmeniť, lebo ľudia – to sme my. A vždy sme to len a len my, na koho čakáme.”

TU si môžete tento film stiahnuť.

