2754067-stara-kniha-brk-a-a-erna-m-inkoustemÚryvok z pripravovanej knihy o tom, aké signály nám naše telo vysiela, ako im môžeme porozumieť. Ako funguje energia v našom tele, kam sa stráca a prečo. Čo môžeme pre seba urobiť a ako môžeme svoj život ŽIŤ a nie prežívať………. kniha je písaná jednoducho, voľnou formou tak, aby čitateľ nemusel používať pri čítaní slovník cudzích slov…… teším sa, keď bude hotovo!

“Je dobré si uvedomiť, že človeku sa v živote darí presne tak, ako sa sám rozhodne. V súčasnej dobe sa to naozaj „nosí“ veľmi zriedka, že počúvame svoje JA a rozhodujeme sa podľa vlastného presvedčenia a vlastných pocitov. Uvedomte si však, že IBA VY môžete zistiť, čo vás uspokojuje, IBA VY viete, čo vám robí dobre a čo nie. IBA VY môžete presunúť vlastnú pozornosť a energiu tam, kam chcete.

Vyskúšala som to sama na sebe:

Prišiel čas a uvedomila som si, že akékoľvek médiá požierajú v človeku jeho drahocennú energiu. Manipulujú s ľudskou mysľou, potláčajú v človeku jeho vlastný názor a vlastné pocity. Rozhodla som sa preto, že svoju energiu a svoj čas smerom sem nebudem investovať. A keď budem chcieť niečo vedieť, pozerať, počúvať, tak budem starostlivo vyberať. Ja, čo som bola zvyknutá televíziu už keď nie pozerať, tak aspoň počúvať denne stále, ako mi to čas dovolil, rozhodla som sa nepristupovať už na túto „energetickú hru o pozornosť“. Ak také niečo urobíte, začnete si uvedomovať, kto všetko sa to vlastne snaží vašu pozornosť a energiu získať. A pomaličky vám začne dochádzať – úplne nádherne, o čom toto všetko je. Krásne o tom hovoril aj český herec Jaroslav Dušek, keď spomenul, že veľmi málo ľudí si uvedomuje, že tam, kde zameria svoju pozornosť, tam prúdi energia. Práve preto ľudí veľa vecí vyčerpáva. Zameriavajú svoju pozornosť na miesta, ľudí, situácie, ktoré nie sú pre nich dobré. A ja s ním môžem len súhlasiť. 
Skúste prehodnotiť, akým informáciám dovolíte, aby vstúpili do vášho života, akými informáciami budete zásobovať vaše telo. Prehodnoťte, akí ľudia sa nachádzajú vo vašom živote a či energia medzi vami je vyrovnaná.

Opäť vysvetlím:

Mala som vo svojom blízkom okolí ľudí, ktorí ma vedeli nájsť vždy, keď niečo potrebovali. A ja, ako dobrá kamarátka, som sa im vždy snažila vyhovieť. Inak nevedeli, že existujem. Neskôr, ale predsa, som si uvedomila, že je to z ich strany využívanie, že energia prúdi smerom odo mňa, ale žiadna sa mi nevracia (tu nechcem povedať, že za svoju pomoc som žiadala odplatu). Prehodnotila som preto tieto „kamarátstva“ a dosť ľudí som zo svojho života vypustila. Pre niekoho to môže vyznieť ako sebectvo, ale verte, že to tak nie je. Chránite seba samých, svoju drahocennú energiu a svoj čas. Nebola tu v mojom prípade harmónia, vyrovnanosť. A takto dlho človek nemôže fungovať. Poupratujte si v svojich vzťahoch. Je to neskutočne oslobodzujúce! “

© Inka Nemezis

 

 

