images (3)Dnes mi moja sestra povedala, že jej opäť prišla sms s textom- “práve som pre vás vytiahla varovnú kartu”….. a ďalej odkaz na telefónne číslo patriace televízii EZOTV. Poviem vám, zarazilo ma to, kam sa až túžbou za peniazmi vraj “ezoterici” dostali. Táto hra s ľudskou psychikou! Je to nechutné, čo dokážu urobiť pre “získanie” si klienta. Minúta hovoru 2 €. Okrem teda toho, že človeka, ktorý takúto sms dostane a má slabšiu psychiku, dokážu podobné slová riadne vystrašiť. Obratom som napísala do EZOTV svoj názor na takúto obludnosť. Ich odpoveď bola iba – napíšte nám telefónne číslo a my ho z databázy vymažeme. Aká je to databáza? Kto im ju poskytol? Sestra má dokonca číslo utajené. Tak ako sa k nemu mohli dostať? Nikdy som nepozerala túto televíziu. Teda raz – chvíľu a moje pocity boli veľmi negatívne z toho, čo som videla. Manipulácia, zastrašovanie, prázdne slová. No…..nepáči sa mi to. Posielam preto lásku všetkým tým, ktorí zišli zo správnej cesty. Budem prosiť o ich čistú myseľ a správny úsudok, o poctivé konanie.  

Inka

