sedemMoja milovaná Veronika ma upozornila na knihu od Todda Burpoa – Nebo nie je výmysel. Keďže som bola zvedavá a hneď v danej chvíli som ju po ruke nemala, hľadala som, či nie je na nete v súbore pdf. Nenašla som, ale zistila som, že tento príbeh podľa skutočnej udalosti, je sfilmovaný. Tak som si film stiahla do PC a môžem povedať, že ma veľmi silno chytil za srdce. Tu je úryvok z filmu a následne upútavka na film. Nižšie nájdete aj link, kde si film môžete stiahnuť. 

“Stojím tu dnes s ranami, ktoré sa ešte hoja. S veľkými obavami. A možno niektorí z vás sú tu v rovnakom rozpoložení. Môžem vám úprimne povedať, že bolesť ktorú som zakúsil nebola nič v porovnaní s tým, že som svojho syna videl skoro zomrieť. Teraz máme otázku: “Bol Colton v nebi?”  Áno, v nebi, čo mu ukázal Boh. Je nebo ozajstné? Pretože keby nebo naozaj bolo, všetci by sme asi žili inak, nie? Žili? Vážne? Čo sme už nebo nevideli? Napríklad v prvom detskom plači, priateľovej odvahe, v rukách ošetrovateľky alebo lekára v materskej a otcovskej láske nevideli sme už nebo? A nevybrali sme si napriek tomu peklo nenávisti a strachu? Je nebo naozaj? Každý z vás si tú otázku položil a ja na ňu odpovedám. Áno, vidím ho a preto verím. To, čomu veríme, mení to, čo vnímame a ja verím, že Boh je LÁSKA. Desaťtisíckrát som tu stál a hovoril som: Ako v nebi, tak i na zemi. A neviem, či som to počúval. A môj syn, ten niečo videl. On videl nebo. Povie vám o Ježišovi všetko. Už len to meno “Ježiš” v mnohých z vás vyvoláva nádej. U iných zasa nedôveru. To je v poriadku. Verím, že ma Boh oslovil, aby som sa stal pastorom. Chcel, aby bolo moje predstavy rovnaké, ako vaše? Samozrejme, že nie. Urobil zo mňa hrdinu, ako bol  lev, medveď a jednorožec, o ktorých som hovoril? Nie…..to som chcel ja. Boh mal iný zámer. Boh zničil moju pýchu. Otvoril moje srdce…láske.  A mám urobiť jediné, čo si láska žiada…..odkázať všetkým, že nie sú sami.”

Tu si film môžete stiahnnuť:

Nebo nie je výmysel (český dabing) 

