Milí priatelia,

rok 2015 tak rýchlo ubehol! O pár dní sú tu, aspoň pre mňa, najkrajšie sviatky roka. Spomaľte, neponáhľajte sa, užite si tento čas, ktorý tečie mimo nás a predsa je o nás. Buďte ľuďmi, nezabúdajte na to, čo je úcta  a pokora. Nezabudnite na úsmev a pohladenie. Nezabudnite povedať slová “ľúbim ťa”, “mám ťa rád”,  “som s tebou rád”……… v tých slovách je veľká sila! 

Mojim osobným želaním je, aby tá “lahodná” energia, ktorú počas Vianoc cítim, láskavosť, pozornosť, spolupatričnosť medzi ľuďmi vydržala po celý rok. Ďakujem vám za vašu priazeň, za vašu podporu a milé slová.

Z celého srdca a úprimne Vám všetkým želám krásne a požehnané Vianoce v kruhu tých, ktorí sú pre Vás celým vesmírom. Majte na pamäti, že tieto sviatky nie sú o množstve darčekov pod vianočným stromčekom, ale o blízkosti sŕdc, ktoré patria k sebe. Posielam objatie a veľa lásky. Mám vás nesmierne rada. Ďakujem Vám, že ste. ♥

