1779062_588478751221285_1126683183_nKeďže vnímam dosť intenzívne energie, viem, aký vplyv majú na ľudí. A nielen tie, ktoré sem prúdia, ale aj tie, ktoré na nás vplývajú v priestoroch, v ktorých sa pohybujeme, v ktorých žijeme a trávime veľa času – naše domy, byty, pracovné prostredie. Naši prastarí rodičia vedeli veľmi dobre, prečo na jar svoje domy “bielili”. A to zďaleka neboli okolo nich také “ťažké” energie, ako sú okolo nás. Pred siedmimi rokmi som sa sťahovala do bytu, ktorý má už nejakú tú svoju históriu za sebou. Má 56 rokov. Je úžasný, priestranný, ale energia v ňom bola už pre mňa veľmi nedobrá. Nielenže som si dala urobiť všetky stierky, ale byt som si energeticky vyčistila, zharmonizovala a každý, kto ku mne príde, cíti sa tu veľmi dobre. A ja som do svojho bytu zaľúbená 😀 :D. Preto som sa rozhodla, že moja pomoc bude spočívať aj v čistení priestorov, harmonizovanie priestorov – akýchkoľvek.

Napíšem vám krátke príbehy, ktoré sa mi stali pri čistení priestorov a ktoré aj pre mňa boli niečo nové a zaujímavé:

Oslovila ma moja zlatá klientka – otvárala prevádzku a keďže išla do priestorov, kde kedysi bola banka (nesmierne ťažké energie), poprosila ma o vyčistenie. Samozrejme – žiadny problém. Veľmi krásne miesto v historicky starej budove v centre mesta. Vysoké stropy, zvonku úžasné fresky. Postupne som “čistila”, až som sa dotkla jednej steny a vyslovene ma zatriaslo a prešlo mnou niečo že “ufffffff” a informácia, že na tom mieste sa stalo niečo nedobré, tragické. Tak som potom samozrejme svoju prácu dokončila, ale ten zážitok vo mne rezonoval aj keď som prišla domov. Ešte v ten deň som sa stretla s priateľkou a celé som jej to hovorila, lebo to bolo jednoducho zvláštne, fascinujúce. Ponúkla sa, že zavolá svojej mame, ktorá sa zaoberá aj dávnou históriou mesta. A vtedy prišiel riadny šok. Dozvedela som sa, že v dávnej minulosti bolo na tom mieste zavraždené 16-ročné dievča menom Voršila a následne celý príbeh tej udalosti.

Ďalšia zaujímavosť je rodinný dom v jednej blízkej dedine. Majiteľka domu mi hovorila, že sa v tom dome necítia dobre vlastne od doby, odkedy tam bývajú. Majú pocit, ako by v ňom nežili “sami”. Sú všetci tam žijúci nejakí podráždení, hádaví, dokonca majú zdravotné problémy. Ako mi to hovorila, mne sa až ťažko začalo dýchať a “videla” som v tom dome úplne šedú, nedobrú energiu (napriek tomu, že som vôbec do tej doby netušila, kde pani býva). Precítila som si to teda poriadne a opýtala som sa, aká tragédia sa stala na mieste, možno zasa tiež dávno, dávno, kde stojí teraz ich dom. Poviem pravdu, že odpoveď ma vydesila. Na tom mieste bol kedysi hostinec, bol vypálený a zhorelo tam veľa ľudí. Moje ďalšie navnímanie bolo, že vôbec celá tá dedina má nejakú zvláštnu energiu, že sa tam muselo stať niečo tragické v celej dedine…..a pani mi povedala, že dedina bola počas druhej svetovej vojny celá vypálená. No, bola to pre mňa veľmi zvláštne navnímanie a skúsenosť. Samej sa mi to zdalo až neuveriteľné.

Tiež mám skúsenosti s odprevádzaním tých, ktorí nenašli po smrti svoj pokoj. Práve nedávno som riešila prípad, kedy malé 3 ročné dievčatko “videlo bubáka”, ktorého mi aj nakreslila a bol to obrázok, kde bolo niečo, čo bolo ako plachta s očami….poznáte iste ten obraz. Bála sa ho, vraj chodil stále za ňou a bil ju. A keďže malé deti sú na tieto veci veľmi vnímavé, precítila a videla pána, ktorého som identifikovala ako niekoho, kto nosí čierny klobúk a čierny dlhý plášť. Zima po mne prešla, keď mi otec dievčatka povedal, že tiež “vidí” tieto veci a osobu, ktorú som popísala, videl cca pred mesiacom na balkóne o poschodie vyššie a že presne tak vyzeral otec jeho mamy, ktorý sa obesil…….nuž, duša zblúdilá, ktorá nemala pokoj. Tak som to dala do poriadku.

Sú to veci zvláštne, pre mňa fascinujúce, ako to takto môže fungovať, ale funguje. Zo začiatku som si pripadala ako Alenka v ríši divov, mala som určitý strach o tom hovoriť, ale už som si na to zvykla, lebo viem, že to tak jednoducho je. Odprevádzam zablúdené duše, čistím priestory a zažívam pri tom aj takéto veci. 

