525942_383656508385349_499901674_nMilí priatelia,

každého, kto ma osloví s prosbou o pomoc si nesmierne vážim a ďakujem mu za dôveru. V ostatnom čase sa mi však začali kopiť maily s jednou či dvomi otázkami a vždy som odpovedala najlepšie, ako som vedela. A venovala som tomu denne cca 3 hodiny. Stal sa však z toho pre niektorých ľudí zvyk. To, čo robím, je však moja práca a moje služby sú  spoplatnené. Snažila som sa vyrovnanie za tieto služby nastaviť tak, aby neboli príliš vysoké, ale ani príliš nízke. Ide o vyrovnanie energií medzi mnou a klientom. Prosím vás preto, ak si vyberiete moje služby, akceptujte aj tento fakt. Tento blog poskytuje veľa informácií zadarmo, tvorím si ho úplne sama, stojí ma to čas a energiu, robím to však pre vás nesmierne rada. A vďačná som vám za pozitívne ohlasy. Ak sa však snažíte svoj život zmeniť, svoje myslenie nastaviť správnym smerom, verím, že ma pochopíte. Rada vám pomôžem na dohodnutej konzultácii osobne alebo cez skype. 

S úctou a láskou Inka

