525942_383656508385349_499901674_nMarian z Kremnicesaid:

4. apríl 2014 o 10:17

Tak asi bude pre vloženie môjho poďakovania najvhodnejšie toto miesto. Inka vie, o čo išlo, ale čitatelia nevedia, preto to trošku priblížim. Od detstva trpím migrenóznymi bolesťami hlavy, častokrát takými, že nie som schopný nijakej činnosti. Tých oblbovákov, čo som za tie celé roky pojedol ….

 

U mňa je migréna (aspoň pre mňa) nevyspytateľný tvor, prichádza zvyčajne pre mňa v celkom nečakaných momentoch a neviem tomu prisúdiť nijakú priamu príčinu. Nevedeli ani lekári a nevybavili ma ani radami, akú prevenciu by som mal uplatňovať. Dobre, takže som sa zmieril s tým, že je to môj doživotný sprievodca ako jedno zo spestrení života a navyše má v sebe čaro prekvapenia 🙂. Druhým mojím potešením sú obličkové kamene. Tvoria sa vytrvalo v oboch mojich obličkách už viac ako 30 rokov. Nie, minerálky nepijem, lebo mi ani nechutia, dávam prednosť čistej vode, pitný režim sa usilujem dodržiavať, korením si jedlá celkom normálne, nepreháňam to, takže lekárske rady sám od seba prirodzene dodržiavam. Napriek tomu sa mi tie drahokamy tvoria, A keď si niektorý zmyslí, že prišiel čas ukázať svoju krásu, vtedy to (a zase celkom neplánovane) platím kolikou, ktorá ukazuje človeku, že je v jeho moci prekonať gravitáciu a liezť po stenách a niekedy sa zdá, že aj po strope 🙂. Zvyčajne nepomôže iné, len dvojitá dávka niečoho silného do žily, no často až infúzia na nemocničnom lôžku. A raz som sa dal nahovoriť na rozbíjanie ultrazvukom. Zabudli mi podať anestéziu, vďaka čomu sa tento zážitok stal pre mňa neopakovateľným 🙂. V posledných možno dvoch rokoch som spozoroval, že tieto moje dva zdravotné neduhy sa začínajú kamarátiť a občas prichádzajú takmer ruka v ruke spolu. A to sa stalo aj včera. Inke som sa o tom len tak mimochodom v rámci inej komunikácie zmienil a vôbec nie s cieľom, aby mi s tým nejakým spôsobom pomohla, veď ako aj – 300 kilometrov je slušná diaľka, na polikliniku to mám podstatne bližšie 🙂. No Inka sa sama z vlastnej vôle ponúkla, že by to mohla skúsiť s pomocou svojho bezdrôtového prenosu energií (ktorým ja síce vôbec nerozumiem, ale mám sklon im veriť, lebo ani elektrine nerozumiem a napodiv existuje a funguje ), Ubezpečila ma, že ju to o jej vlastnú energiu neoberie, teda súhlasil som. Podľa jej pokynov som si pohodlne ľahol a čakal, čo sa bude diať. Dopredu napíšem, že som nečakal také pocity, aké prišli. V oboch obličkách sa postupne rozbehol pocit chvenia či mravenčenia, neviem nájsť vhodnejšie označenie a následne sa v nich rozhostil pocit nežného príjemného tepla spolu s hlavným efektom a to bol postupný ústup bolesti až do jej celkového zániku. Prišla nula 🙂 Ale to nebolo všetko. Chvíľu na to mi Inka svojím diaľkovým ovládačom 🙂 stiahla bolesť hlavy tak, ako keď stiahnete hlasitosť ovládačom na rádiu. Nepreháňam, toto netrvalo viac než minútu a bolesť bola preč, úplne preč. Ale ani to ešte nie je všetko, pretože nasledoval bonus v podobe neopísateľne príjemného pocitu harmónie v celom tele i duši, ktorý pretrval dlhé hodiny. Myslím, že je tu stále aj v tejto chvíli. Keby som chcel Inke robiť reklamu, tak by som to urobil v novinách alebo na niektorej z masívnych sociálnych sietí (netuším, prečo sa tak volajú). Nejde o reklamu, ide o veľké poďakovanie a poklonu pred schopnosťami a pokoru pred nepoznaným. ĎAKUJEM

Inka ďakujem ešte raz..rozhodol som sa že si budem denne čítať čo si napísala a hladať si odpovede ,v rôznych úrovniach a leveloch života. Mne aj niektoré už dávno známe skutočnosti vyplávali na povrch (a potom sa zase ponorili)a viem že ma bolí moje povolanie (ale aj si neviem predstaviť ho nechať), bolo by zbabelé a nezodpovedné ho zmeniť,je na mňa odkázaných veľa ľudí napr.to je moj konflikt sám so sebou, niekedy vypuklejší inokedy sa to vyhorenie schová.A možno to nie je povolanie ale ja som chybný , a možno mám dobrý život veď koľkí by menili a ja si nevážim to čo mám atď atď……Snažím sa existovať so sebou, neviem či niekto može povedať že pozná sám seba, ja nie..A to akí sme sa odvíja od detstva a rôzných traum,úmrtí v rodine atď atď.Niekto sme silný navonok v oficiálnom svete a slabý sám pred sebou alebo tu..Ale z týchto stránok mi ide príjemná energia ,nechcem aby niekto za mňa niečo riešil, to sa nedá,a ešte k tomu ja egoista sám, ja sám(uvedomujem si to).Ešte raz ďakujem za pochopenie.

Takých ludi ako si Ty je velmi málo ,velmi si mi pomohla Ďakujem.

Veronikasaid:

14. júl 2009 o 12:41

a tak teda si sa našla……….. psychológ, otvorená duša, čistá myseľ, dobré srdiečko, úžasná kamarátka ochotná pomôcť za každú cenu, vnímavá,plná energie, premýšľajúci vynaliezavý tvor. Táto stránka je obraz tvojej duše. Stretnúť z času na čas človeka tvojich kvalít………..život je potom krásnejší.
Rozdávaj radosť, je to tvoje poslanie. Tvoj smiech je niečo veľmi príjemné, vie postaviť na nohy, dodá optimizmus. Viem že tvoju tvár zdobia časo aj slzy, verím však, že príde deň, kedy to budú len slzy šťastia.
Veľa šťastia v duševnej činnosti. Nech ti anjeli zošlú množstvo ľudí, ktorým pomôžeš hľadať a nachádzať nový zmysel života………………aby to boli ľudia, ktorí si to naozaj zaslúžia..

Ahoj Inka…:-)
Dievča moje zlaté, akurát mám chvíľočku času a poletujem po tvojej stránke. Mašinku som dnes nechala odpočívať a pozerám, že máš tu kaviareň. Tak sa ti chcem v prvom rade poďakovať, že na mňa myslíš aj na diaľku. Si pre mňa anjelik, ktorý vie kedy ma treba pohladiť a kedy nakopnúť…:-)
Som rada, že som ťa stretla, lebo…. je dôležité stretnúť Človeka….

Ďakujem.

Pozdravujem pani Inka.

Chcem sa vam podakovat za vasu pomoc lebo vdaka Vam sa moj zivot zmenil k lepsiemu. Stretnutie s Vami mi zmenilo moje myslenie a tym aj zdravotny stav. Pochopila som, ze ak chceme zit harmonicky zivot, nesmieme si pustat do nasich hlav negativne myslienky lebo nas nicia. Chcem preto apelovat aj na vsetkych ludi: len my sami ovladame svoje myslienky, svoje zivoty, svoje stastie a teda aj svoje zdravie. Prajem vsetkym krasny, harmonicky rok 2017 . 🙂

