information-about-us_0Milí priatelia,

vážim si každého z vás a ak ma niekto požiada o pomoc, naozaj dávam či do liečenia alebo konzultácie všetko, čo viem a čo je v mojich silách. Veľa z vás, ktorí sa ku mne vraciate viete, že sa viem dohodnúť na dodatočnom vyrovnaní a že nie za každú cenu požadujem platbu vopred, ak máte problém, ktorý potrebujete riešiť rýchlo. Jednoducho – verila som, že každý, kto o pomoc požiada vie, že energie musia byť vyrovnané. Keďže sa mi viackrát stalo, že som pomohla a vyrovnanie neprišlo, núti ma táto situácia pristúpiť k ráznemu rozhodnutiu, ktoré naozaj nerobím rada.  Nikoho nenútim, aby ma oslovil. Všetko je na báze slobodnej voľby. Ak sa však rozhodnete pre niektorú z mojich ponúkaných služieb, prosím vás o to, aby ste akceptovali moje podmienky, ktoré sú uvedené v kapitole VYROVNANIE. Samozrejme pri osobnom kontakte platba vopred nie je potrebná. Ďakujem vám za pochopenie.  

Inka

