Snímka027Od chvíle, kedy som si kúpila Lili, som citlivá na to, ak sa so zvieratkami zaobchádza necitlivo a nedobre. Nechcem tým povedať, že do tej chvíle mi to bolo jedno, ale pochopila som, že pokiaľ človek nepríde do priameho styku s nemými tvormi, nevie určité veci pochopiť a precítiť. Bohužiaľ mi prišli do cesty aj tie negatívne skúsenosti so psíkmi a tak som požiadala o pomoc úžasných ľudí, ktorí sa rozhodli pomáhať zvieratkám, ktoré sú týrané alebo zanedbávané, či nebodaj v ohrození života. Zvieratká sa totiž nevedia brániť, ale svojimi očkami vedia povedať veľmi veľa, ak je človek pozorný a vnímavý. Rozhodla som sa preto poprosiť pre ľudí, ktorí sa pomoci zvieratám v núdzi venujú popri svojom zamestnaní, o dobrovoľný akýkoľvek finančný príspevok, hradia si totiž akékoľvek náklady na túto činnosť z vlastného vrecka. Dávam do pozornosti ich FB stránku, kde si môžete o ich práci prečítať viac:

SOS linka pre zvieratá v núdzi

 

Číslo transparentného účtu, na ktorý môžete prispieť:

SK63 8330 0000 0027 0103 6224
SWIFT/BIC:FIOZSKBAXXX
Na účet v IBANe môžu prispieť tí, ktorí platia v eurách.
Ak by ich chcel podporiť niekto z Českej republiky a platil by českými korunami, tak číslo účtu je 2701036224/2010.

Ďakujem všetkým, ktorým nie je táto úžasná pomoc ľahostajná. 

S láskou Inka  (ilustračné foto je moja havka Lilinka)

