stiahnuťVšímam si návštevnosť na blogu a tiež, o ktoré príspevky je aký záujem. Jednoznačne víťazia karty Doreen Virtue a všetko, čo je spojené s anjelmi a iným výkladom kariet. Veľmi ma teší a naozaj úprimne, každý jeden človiečik, ktorý navštívi tento blog a keď len jedno slovo, jedna veta mu v niečom pomôže, som šťastná dvojnásobne. Viem, že v súčasnom období, kedy nám energie dávajú teda riadne zabrať, anjelská energia je veľmi potrebná, lebo je jemná, dušu hladiaca, upokojujúca.  Je dobré však premýšľať a cítiť na viac úrovniach. Napríklad – dala som tu prosbu o pomoc havkom v núdzi – teda tým, ktorí tým nešťastným stvoreniam s láskou pomáhajú – TU

Lebo, bohužiaľ, na takúto pomoc štát vôbec nemyslí a tak si hradia všetko z vlastného vrecka. Každé jedno, dve eurá im veľmi pomôžu. Lajkov bolo na ten príspevok nie veľmi veľa. Tak uvidíme, či vieme aj dávať. Pritom ide naozaj o symbolické ceny.  Ak by si niekto myslel, že osobne z toho niečo mám, tak ubezpečujem, že vôbec nie. Vlastne mám z toho – chcem pomôcť a mám dobrý pocit, že môžem okrem môjho finančného príspevku, pomôcť aj takto. Dnes tu dávam video o tom, že  chémia v poľnohospodárstve možno vôbec nie je nutná. Sme dlžní našej krásnej matičke konečne citlivejší prístup. Napriek tomu, že ju dusíme a trávime chémiou, stále nám dovolí vypestovať si poživeň. Je dobré “posielať ďalej” aj tieto príspevky. Je dobré prebudiť v ľuďoch spolupatričnosť a úctu. “Poslať ďalej” je to najmenej, čo môžete urobiť. A pomôcť nevinným dušiam, ktorým človek – ten pán tvorstva, za ktorého sa stále pasuje, ubližuje niekedy neskutočným spôsobom. Ja vám z celého srdca ďakujem.
S láskou Inka ♥♥

