13906794_1666938330294973_7142719295366400619_nVeľakrát som písala a hovorím to ľuďom, s ktorými sa stretávam, že “VAŠE MYŠLIENKY TVORIA VAŠU REALITU”. Upozorňujem, že je dobré si naozaj strážiť to, čo sa im premieľa v hlave a dokonca viackrát. Je to totiž cesta k tomu, aby sa im to zhmotnilo. Viem aj, že nie vždy to ide a už vôbec nie lusknutím prstu. Aj že je pohodlnejšie myšlienky nejako zvlášť nekontrolovať. Ako to zvyknem nazývať – je to cesta ľahšieho odporu. Nechce sa ľuďom pozastaviť sa nad tým, čo sa im v hlave rojí. Ale vôbec to nie je až také ťažké, ako si predstavujete. Zo začiatku je to také zaujímavejšie a pre mňa to bolo aj dosť zábavné, lebo som na niečo pomyslela a potom som si sama sebe povedala, že takto teda nie:-))))))))))))))) Vôbec ešte nie som úplne “za vodou” ani v tomto prípade, ale viem, že veci sa naozaj – ak ich v mysli premieľame, zhmotňujú. Dokonca už aj tie, ktoré sa nám nie veľmi v hlave opakujú. 

Ako to vlastne je?

Vysvetľujem to spôsobom, že akú energiu človek vysiela, taká sa mu vráti. Čiže ak som energeticky na tom biedne, môžem si do života pritiahnuť iba ľudí a situácie, ktoré sú presne na tej istej energetickej úrovni. Nič naviac. Preto ak chcem, aby sa mi diali v živote veci pozitívne, aj moja energia by mala byť na tej istej úrovni. Iba tak to funguje. No a prišlo mi k tomu dnes do cesty aj video Teal Scott o tom, prečo sa zlé veci dejú aj dobrým ľuďom…….. a krásne v ňom potvrdzuje to, čo hovorím už dávno. 

