stranka_8Z okna kuchyne zvyknem pozrieť von na ulicu. Dnes pri pohľade z okna som videla staršieho pána s nákupným vozíkom, ktorý sa potácal a vyzeralo to, že každú chvíľu to nezvládne a odpadne. Vybehla som rýchlo za ním a ponúkla sa, že mu pomôžem s nákupom domov. Bohužiaľ, podľa adresy býval ďaleko a vedela som, že tú cestu pešo nezvládne. A ja auto nemám. Opýtala som sa ho, či mu môžem zavolať sanitku, ale odmietol. Tak som navrhla taxi, čo prijal. Pomaličky sme sa presunuli aspoň do chládku a čakali na taxík. Medzitým pribehol chlapec z domu oproti a priniesol mu pohár s vodou. Na to sa zastavil mladý muž a opýtal sa, či nepotrebujeme pomoc. Taxikár v prvom momente zareagoval divne, opýtal sa, prečo sme nezavolali sanitku, ale keď som mu vysvetlila situáciu, začal reagovať inak. Poprosila som ho, aby pánovi pomohol s nákupom do bytu a on súhlasil. Bolo úžasné zažiť to. Precítila som obrovskú radosť! Ľudia veru nie sú takí zlí, majú srdce. A ja im za to ďakujem.  

S láskou Inka

