3-fed2d20700e4fde1aa500a3c6acb7b01e3787074Tak tu máme ďalší rok. Pre veľa z nás bol ten minulý, rokom ťažkých skúšok, miestami sme sa cítili bezmocne. Z osobných výkladov, ktoré som pre vás robila a stále robím vychádza, že rok 2017 bude veľmi zaujímavý a u veľa z vás transformačný. Akoby guľový blesk zasiahol váš život – bude sa meniť od základov. Samozrejme, ak sa tak naozaj rozhodnete a na odporúčaniach, ktoré vám boli cezo mňa zhora posúvané, popracujete.

Rok2017 je z hľadiska numerólogie JEDNOTKA. Nový začiatok, nové skúsenosti, nové príležitosti, pre niektorých nové lásky a nové základy pre osobnú spokojnosť. Z pohľadu čínskeho horoskopu je rokom ohnivého kohúta. Nebudem sa bližšie rozpisovať, čo predstavuje. Je o tom na internete veľmi veľa informácií. Tento rok je však pod nadvládou SLNKA, čo je, aspoň pre mňa, veľmi pozitívna informácia. Využite preto hrejivú silu slnka, využite jeho enormnú energiu.

Ešte k tým informáciám……… Ako som už písala, budú rôzne. Stále bude pokračovať nezmyselné masírovanie zo strany médií, ovplyvňovanie myslenia, preto sa nedajte stiahnuť do energie negativity a nepodľahnite rôznym “zaručeným správam”. Počúvajte svoju intuíciu a uverte jej s plnou vážnosťou. Uvedomte si, že v každom okamihu sa IBA VY SAMI rozhodujete, kým ste a kým budete. Váš život je výsledkom jedine vašich myšlienok. Osobná nespokojnosť a úzkosť pochádzajú z toho, že nepočúvate svoju dušu. Pamätajte, že nemáte žiadne záväzky, iba príležitosti. A pre veľa z vás platí: Nie ste zodpovední za žiadnu ľudskú dušu. Každá duša si volí svoj osud sama. 

Aké posolstvo je teda na mesiac Január 2017? 

  • mám tu kartu Odpočinok. Preto voľte formy odpočinku tak, ako vám vyhovuje. Meditujte, vyjdite si do prírody, na krátku prechádzku, prípadne si užite masáž alebo saunu. Vaša myseľ si potrebuje odpočinúť. Je pri nej karta Odpustenie preto pri relaxe a naberaní energie popremýšľajte, komu potrebujete odpustiť. Samozrejme to môžete byť aj vy, sami. Telo dáte do rovnováhy a prídu vám tak zaujímavé informácie – inšpirácie, riešenie nejakej situácie….. Všímajte si preto svoje myšlienky. Sú totiž odpoveďou na vaše prosby a modlitby. Sú tiež posolstvom pre vás, aby ste získali sebadôveru. Poslednou kartou je Vypočutá modlitba. Krásna odpoveď na karty predchádzajúce. 

Ponúkam vám zopár afirmácií, ktoré si môžete pri relaxácii opakovať:

  • Som úpsešná/ý vo všetkom, do čoho sa pustím. Na svete je dosť pre každého, tak aj pre mňa. 
  • V mojom svete je všetko v poriadku
  • Mám sa rada/rád a som spokojná/ý s tým, aká/ý som. 
  • Som ochotná/ý uvoľniť sa. Uvoľňujem sa. Zbavujem sa všetkého napätia, strachu, hnevu, všetkej viny, smútku, všetkých starých obmedzení. Uvoľňujem sa a som spokojná/ý, zmierená/ý, sama/sám so sebou. Som zmierená/ý s tokom života. Som v bezpečí.

Čo sa týka zdravia, v januári pozor na prechladnutie – ženské, mužské orgány, môžu byť vo zvýšenej miere bolesti hlavy, krčnej chrbtice, mohli by sa prejaviť chronické choroby. A tiež môžu vzniknúť zdravotné problémy na základe psychického stavu. (Krásne na to vyšli karty – dajte svoje telo do rovnováhy……tí hore vedia, prečo k vám poslali tieto informácie). Niekedy žasnem, ako všetko do seba zapadá.

Uvedomte si, že pre každého z nás bohatstvo začína vo chvíli, keď začneme mať zo seba dobrý pocit. Keď môžeme slobodne konať – kedy chceme a ako chceme. 

Zvykne sa hovoriť, vykročte pravou nohou. Dovolila som si to zmeniť. Vykročte ľavou – od srdca. Majte krásny január. Nezabúdajte na úsmev, pohladenie, nezabudnite hovoriť “mám ťa rád/a, ľúbim ťa”.

 S láskou Inka

