15894714_1760029870985818_166923759986540827_nMožno sa vám bude zdať, že tento príspevok na stránku nepatrí. Nevadí. Nemusíte ho prijať, ale ja mám potrebu sa na chvíľu venovať aj tejto téme. Politika je záležitosť diabla – tak sa hovorí. Asi takmer nikto si neuvedomuje, že “politika” je zasa iba slovo. Nič viac……. Tak, ako láska, šťastie, porozumenie, či úsmev.

A že to slovo v súčasnej dobe vnímame tak, ako ho vnímame, za to predsa ono nemôže. Chceme žiť dôstojný, plnohodnotný život, túžime po šťastí, po tom, aby sa nám darilo a nechceme s politikou mať nič spoločné. Taký postoj som mala aj ja. A v podstate mám aj dodnes, ale uvedomila som si, že nemôžem oči zatvárať úplne. Kričíme všetci, že už to ďalej nejde. Zvykneme používať vety typu “na Slovensku je to tak” alebo “veď – typické Slovensko”. Preto som sa rozhodla, skalní, ktorí chodia na môj blog už dlhšie vedia, že budem kandidovať do parlamentu v ostatných voľbách. Jedna pani sa tu rozčuľovala, mala dokonca vulgárny komentár, že si tu robím reklamu. Zabudla, že je to môj blog a že si tu môžem dať, čo ja chcem. Tá kandidatúra však mala hlbší rozmer. A myslím, že ho nemusím vysvetľovať. Veľa ľudí si aj povie – čo už ja sám zmôžem? Viete však veľmi dobre, že môžete. Tak, ako meníte svoje poznanie a rastiete v oblasti duchovnej, môžete meniť aj to, aby aj  reálny život ladil s duchovným. Patrí to k sebe. Ak sa dostanú do popredia ľudia, ktorým záleží na tom, aby zeleň mala priestor, aby ľudia mohli mať zdravé jedlo, pitnú vodu…..jednoducho aby nastala rovnováha na všetkých úrovniach – potrebujeme s plnou vážnosťou pracovať aj v tejto oblasti. Ako sa zvykne písať – prestať byť ovcou v dave. Nehovorím o tom, že treba bojovať. To slovo sa mi nepáči. Ale nedať sa udupať. Viackrát som už písala, že som poopravila jednu múdrosť. Už nie: “Múdrejší ustúpi”, ale “Múdrejší už nesmie ustúpiť”. Doteraz totiž tí múdrejší ustupovali a blbci dostali priveľa priestoru……. Ak chceme, aby zlo skončilo na všetkých úrovniach, premýšľajme, čo môžeme urobiť z tej našej, osobnej pozície. Prišlo mi do cesty video……ak si myslíte, že nič nedokážete, tak sa mýlite……krásny príklad mladého Jakuba Čecha z Prostějova.

