0942_nocni-brigada_1_katerina-hromadkovaVšimli ste si, že niektoré články v internetových novinách a časopisoch sú v ostatnom čase rozdeľované na veľa strán? Ak chcete článok prečítať celý, ste odkazovaní na “prejdi na ďalšiu stránku”….. alebo “ďalej”……? Uvedomili ste si, o čom to je? Všetci veľmi dobre vieme, že za každý “klik” na stránku ide médiám nejaká tá “korunka” (cent, či eurovka) na účet. Lenže……..ľudia prestali tie ich bláboly čítať vo veľkom a “kravička prestala dojiť” toľko mliečka, ako boli zvyknutí. Vymysleli preto ďalšiu “hru o pozornosť”, ako to ja nazývam. A ďalší spôsob, ako hrabať. Toť som si išla prečítať článok o jednej mojej, z mladosti obľúbenej hudobnej skupine” a ten článok bol rozdelený na 23 strán!!!! Je to choré. Neklikala som. Za prvé ma to pri čítaní vyrušuje, že nemôžem text prečítať súvisle a za druhé, nebudem podporovať toto svinstvo. 

