16115012_10209601377328709_9133258514516559759_nV “hlavičke” stránky mám vetu: “Je oslobodzujúce zistiť, že ty sám sa môžeš rozhodnúť, aký bude tvoj život”.

Veľmi pozorne sledujem dianie okolo seba. Vnímam správanie ľudí, ich energie, ako vedia byť šťastní, ale aj zlomení. Naozaj potešujúce je pre mňa poznanie, že sa ľudia začali vo väčšej miere zaujímať o svoje zdravie – nechcú ho riešiť len formou chémie cez tabletky, ale idú hlbšie. Duchovná úroveň ľudí sa zvyšuje a to je famózne! Začíname veriť, že nie všetko sa dá dokázať a predsa to funguje, začíname chápať, že nie na všetko treba papier a že veľa záleží od nás samých. Že naozaj sme to my, kto riadime deje v našom živote.

Nenormálne veľa kníh a článkov sa vychŕlilo za ostatné roky na trh a malo to a má určite svoj význam. Teším, teším, teším! Na niečo sme však pri tom “zmúdrení” zabudli. Uvedomila som si to dnes, keď som si ráno čítala nejaké tie správy o tom, čo sa deje na Slovensku. V telke správy nepozerám. Nemôžem. Na toto silu nemám. Ale na nete sem tam niečo prečítam, veď žijem v tejto krajine a moja zodpovednosť je aj to, ako to v nej funguje. A NA TOTO ZABÚDAME! Nechceme mať nič spoločné s politikou, lebo je to nástroj diabla. Už som tu niekde dávnejšie písala, že “politika” je len slovo. Význam mu opäť dali ľudia – politici. Z reakcií – komentárov k článkom, som si uvedomila, prečo stále žijeme v tom, v čom žijeme. V tom politickom hnusnom bahne.

Duchovne naladení ľudia majú svoj svet, v ktorom sa pohybujú, niektorí sa vznášajú a niektorí sú už mimo úplne. Lenže – hm, môj názor je, že stále je dobré mať nohy na zemi. Pomôcť aj tu – dole. Poznáte výrok – “Čo vysielam, to priťahujem a to sa mi vracia”. Začínajú mi chaosiť myšlienky, lebo mi ohľadne tejto témy ide nekonečne veľa informácií a nestíham ich “upratovať”. Tak čo som to vlastne chcela? Skúsme začať pôsobiť na tých našich nechochmesných politikov inou energiou. 

Keď si len vezmeme fakt:

  • ako môžeme mať dobrú vládu, keď našu energiu venujeme len tomu, aká je tá vláda mizerná?
  • ako môžu byť vo vláde ľudia, ktorým záleží na ľuďoch tejto krajiny, keď akúkoľvek energiu venujeme len tým, ktorí nie sú dobrí?
  • a teraz sa vážne zamyslite: ako sa môžu v politike udržať dobrí, spravodliví a čestní ľudia, keď im  dopredu zhmotňujeme myšlienkami, že takí tam nemajú šancu byť?
  • takže – ako sa môže niečo zmeniť, keď nezmeníme svoje myslenie?
     
    Ak teda chceme pozitívne zmeny, mali by sme zmeniť zásadne svoje myšlienky a mali by sme začať podporovať dobro. 

Opäť preto opakujem: Je na vás, komu a čomu sa rozhodnete venovať svoj čas a svoju energiu. Platí to všade – preto určite aj v politike. A je dôležité pre nás nastoliť rovnováhu aj tu. Už žiadna “pštrosia obrana” hlavou do piesku. A že mám takých ľudí okolo seba dosť.

Pre mňa je v ostatnom čase veľmi inšpirujúce Rumunsko, kde ľudia v dobrej viere, ZA spravodlivosť išli do ulíc. Rovnakou energiou išli ZA niečo, nie PROTI. A to je veľmi dôležité! Ak chceme teda zmenu, zmeňme myšlienky. Už len napríklad :verím, že spravodlivosť začala plniť svoju úlohu v tomto štáte. Verím, že všetko zlé sa odhaľuje a odhaľovať bude a tiež, že každý, kto sa podieľa na niečom nečestnom je a bude spravodlivo odsúdený. Verím, že čestnosť a pravda  v tomto štáte sú  postavené na prvé miesto. ………… ja osobne verím a som hlboko presvedčená, že vláda tohto marazmu hrá práve derniéru. Tak pomôžte. Ak sa duchovne vyvíjate, viete o čom píšem. 

 

