Udalosti ostatných mesiacov mi dali riadne zabrať. Poviem vám, že som dostávala lekciu za lekciou tým najbolestnejším spôsobom. Tiež som sa, ako mnohí z vás, pýtala, čo to má znamenať, či som naozaj bola taká potvora, že karma mi to takto vracia……….tisíc otázok som si dávala. A chvíľu som pociťovala obrovskú krivdu.

Potom prišlo obdobie, kedy som za tieto lekcie ďakovala. Každý z nás si prechádza ťažkými situáciami – jednoducho nás nútia upratať si všetko vo svojom živote. Niekto to môže nazvať doslova peklom. Za každej situácie som si však vravela, že sa nebudem týrať tým, že si budem bolesť, ktorú som prežívala stále oživovať a dávať jej tak dokola svoju energiu.

Pozerala som sa však aj okolo seba a zistila som, že veľa ľudí robí práve naopak. Prehlbuje svoje rany a niekedy sa nepochopiteľne vo svojich ranách rýpe. Bojujú dokola s niečím, čo jednoducho prišlo a je. Nevedia pochopiť lekciu PRIJATIA a tak sa trýznia do úplného vyčerpania.

Pevne „držia za krk“ tieto situácie a nie a nie sa ich pustiť. Pustiť ich však znamená obrovskú úľavu a uzdravenie. Pustiť ich znamená viac netrpieť. Ak je človek schopný toto urobiť, znamená to, že vyrástol a poučil sa. Pustiť sa ich znamená už viac neotvárať tieto zranenia, ale práve naopak vyliečiť ich.

Je možné, že nám zostanú nejaké tie nezmazateľné jazvy, ale nebude to otvorená a dokola bolestivá rana.

Preto, prosím, prestaňte byť dokola v roli obete, nedovoľte, aby vám nedobré skúsenosti zničili celý život.

Určite viete, že minulosť nezmeníme a preto nedovoľme, aby nám zničila našu budúcnosť. Stále mi vo výkladoch vychádzajú karty o tom, aby sme sa zbavili aj strachu. Preto pustite zo svojho života aj túto nedobrú emóciu.

Iba tak sa môžete pohnúť dopredu. Iba tak môžete byť slobodní a veci vo vašom živote začnú mať iný rozmer. Verte, že veľmi dobre viem, prečo to píšem………

