Dnes som vstala veľmi skoro. Energia Novu? Zobudila som sa vyspaná a až podozrivo čulá. A hneď informácia zhora. Keď som to zapisovala, hovorila som, že veď niečo podobné som pre vás písala nedávno. Odpoveď: A budeš to písať teraz často. Ľudia to potrebujú čítať, potrebujú uveriť. Sú veľmi silno sťahovaní do nízkych vibrácií a nemôžu tam klesať. 

NIE JE MIESTO PRE STRACH!!! A to majte, duše drahé, na mysli každé ráno, než vstanete z postele. Tak dlho čítate články o tom, že sa chystá niečo veľké, že sa chystá transformácia, ktorú veľa z vás pozná ako UDALOSŤ. Čítali ste, chceli ste, túžili ste – a keď to prichádza, ste vydesení, podliehate panike a bohužiaľ sa veľa z vás necháva vtiahnuť do tejto hry, ktorú rozpútali politici a médiá. Milovaní, hra sa skončila. 

Staré energie idú dať priestor novým. Prečo ste potom vydesení? Aj dom, keď chcete nahradiť starý novým, potrebujete ten starý najskôr zbúrať. Áno, tí, čo stále spali alebo boli v polospánku, je to pre nich ťažšie prijať a ich myšlienky sú plné chaosu. Rúca sa im všetko, čomu doteraz verili.  Dokola ste boli upozorňovaní. Stále ste boli nabádaní, aby ste si šetrili svoju energiu, aby ste ju navyšovali, pretože ju budete potrebovať. Už to začína! Krásna transformácia, kedy máte stále príležitosť učiť sa, poznávať a byť so sebou samým. Hrubohmotná energia sa mení na jemnohmotnú, póly sa nám vyrovnávajú, prestupom do vyššej dimenzie zmenili sa magnetické frekvencie Zeme. Vytvára sa nové, vysokofrekvenčné magnetické pole (obrovská pomoc svetelných bytostí), pretože vysokofrekvenčné žiarenie, umelé žiarenie, ktoré vypĺňa stratosféru, zasahuje až do exosféry. Deje sa toho toľko, milovaní! Pamätajte – mocní 3D úrovne úmyselne udržiavajú strach, zabraňujú Svetlu a ŽIVIA SA ENERGIOU STRACHU, STAROSTÍ A TRÁPENIA. Strážte starostlivo svoje myšlienky a veľmi dávajte pozor na to, čo vyslovíte – SLOVO je totiž dokonaná myšlienka… Vedzte, že VY A VAŠI BLÍZKI STE V BEZPEČÍ, buďte preto pokojní. Vám a vašim blízkym je pomáhané za každých okolností. Je dôležité PRIZNAŤ SI PRAVDU A KONAŤ V SÚLADE S ŇOU. Ak chcete v pravde žiť, potrebujete všetky vaše pocity, ktoré ste do dnešných dní stále tlačili kdesi dozadu a nevšímali ste si ich, dať von. Už je čas počúvať svoj vnútorný hlas s plnou vážnosťou. Opustite nezdravé myšlienky a nezdravé situácie. Ste šťastní? Ste spokojní? Ak nie – prečo? Uzdravte alebo opustite pre vás nezdravé situácie. Už nie je čas na kompromisy. Postavte sa čelom k obavám a strachom. Je o vás postarané po všetkých stránkach.

A ďalej ma to ťahalo k veľmi silným kartám –  Zvitky múdrosti. Prosím – berte tieto informácie s plnou vážnosťou. 

Zvitok paprsku srdca:

Paprsok srdca je cenným energetickým nástrojom človeka. Máme ho k dispozácii všetci bez ohľadu na to, v akom je stave. Niekto ho má silno poškodený, u niekoho dokáže komunikovať na základnej úrovni a niektorí už obnovili jeho stav a dokážu s ním komunikovať vedome. Je to komunikačný kanál nielen s ďalšími ľuďmi, ale aj s jemnohmotným svetom a dimenziami. Pomocou paprsku srdca sa môžeme pripojiť k zjednoteniu sŕdc a táto sila je oveľa mocnejšia než sila jedného človeka. Práve pomocou vibrácie zjednotených sŕdc boli v minulosti postavené niektoré z chrámov Atlantídy a vybudované podzemné mestá na planéte Gaia. Čo je však dôležité pre každého z nás – že vďaka paprsku srdca dokážeme na Zem privádzať energie, ktoré sú ďaleko za závojom duality. Je priamym kanálom pre vzácne energie. Preto táto karta nám všetkým oznamuje, že je načase zaoberať sa jeho silou. Možno potrebuje obnoviť. Možno hovorí, že je pripravený komunikovať s nami. Možno nedávame slobodu jeho vibráciám, pretože potrebujeme mať veci pod kontrolou. Vedzte, že nič nám neujde. Aktivácia paprskú srdca z nás robí multidimenzionálnymi a vo veľa veciach nám uľahčí život. 

Pre aktiváciu afirmácia: Kompletizujem paprsok svojho srdca a reaktivujem svoje poznanie o jeho schopnostiach a o jeho umení. 

Zvitok pre Lady Gaiu:

Matka Zem je živá bytosť, ktorá súhlasila s projektom “zabudnutia”. Kedysi sa nachádzala vo veľmi vysokých vibráciách a boli vlastne najvyššie kam sme až vo vesmíte dohliadli. Keď vstúpila dualita do našej galaxie, vibrácia Zeme sa rapídne znížila. Niektoré miesta na planéte boli pred dualitou chránené viac, niektoré menej, avšak zemský povrch sa stal vibračne nestabilný a tým sa Zem stala veľmi zraniteľnou. Od tej chvíle sa Lady Gaia snaží, spolu s ďalšími ríšami, o zvýšenie vibrácie na svoju pôvodnú mieru. Prebieha vzostup. Jeho najdôležitejšou časťou je práve obdobie rokov 2012-2032. Čo vás možno prekvapí, s Lady Gaiou sme zažili veľa ikarnácií. Napriek všetkému, čo sa dialo, Gaia nikdy nevyčítala, vždy nás milovala takých, akí sme boli a akí sme. Preto táto karta nám chce povedať: Uvedom si, aký máš vzťah k matke Zemi? Aké emócie k nej cítiš? Cítiš k nej nejakú krivdu? Alebo sa cítiš vinný za to, čo sa deje vo vzťahu k nej? Je to vzťah k nej založený na vibráciách lásky? Čo ti chce práve v tejto chvíli povedať? Opýtaj sa jej to….možno sa dozvieš niečo dôležité pre tvoj aktuálny okamih. 

Modlitba k Lady Gaii:

Vzývam ťa, Lady Gaia a v láske k tebe obraciam svoju pozornosť. Som ten/tá, komu dávaš každý deň život, koho vyživuješ, chrániš a uctievaš. Som ten/tá, kto ti pomáha s vzostupom, pomáha, podporuje ťa a lásku k tebe vysiela. Milujem ťa a celé svoje Bytie. Milujem celú zem, ktorú si dala k dispozícii ľuďom k užívaniu. Milujem tvoju krásu, tvoje vyžarovanie. Milujem tvoj pokoj a tvoju trpezlivosť, milujem tvoj rast a neutíchajúcu túžbu žiť. Si pre mňa Matkou, ktorá mi umožňuje život v blahobyte na všetkých úrovniach. Som vďačný/á za to, čo pre mňa každý deň robíš. SOm vďačný/á za energie, ktorými ma objímaš a za to, že si na mňa vždy urobíš čas.

Ospravedlňujem sa ti za činy, ktoré ti ublížili alebo ktoré viedli k zníženiu tvojej vibrácie. Ospravedlňujem sa a stávam sa opäť tvojou oporou. Moje svetlo ti je k dispozícii, moja radosť je mojou náročou a moja láska je mojim požehnaním pre teba. Viem, že si živá bytosť a je mi cťou podieľať sa na zvýšení tvojich vibrácií. S láskou ťa objímam a späť svoje miesto na Zemi prijímam. Som poslom Svetla a teraz to už viem. A viem, že ťa svojim Svetlom po dobu svojho poslania na Zemi, neopustím. Je pre mňa cťou byť tu, svojim svetlom splývať s tým tvojim a v radosti s tebou v symbióze žiť.

 

S láskou a úctou k vám, milovaní………..   ♥ Inka

Pre vás: